Hej här e jag=)

ja som vanligt så har tiden sprungit iväg sen sist jag skrev, men jag kan väl lätt konstatera att jag inte är nån blogg skrivare egentligen=)

vad har hänt sen sist då... jo jag började ett jobb där man åkte runt till folk å demostrerade en städmaskin som dom senare kunde välja att köpa, en jäkligt bra maskin som jag själv önskar att jag hade passa på att köpa, men jag sålde så passa många maskiner så jag egenligen hade fått en själv, men tyvärr klarade jag inte av att fortsätta jobba där, så nu får jag inte den, så det e lite synd, men men inte mycket att göra åt. 
Anledningen till att jag slutatde var att koppen sa ifrån helt, jag han inte äta mellan visningarna vilket gjorde att jag var super hungrig, när jag väl fick tid över att äta så var jag för hungrig å kunde inte få i mej en bit!
Det hela resulterade i att jag gick ner 4 kilo på en vecka! (har gått upp dom igen =P ) jag mådde illa konstant å fick flera gånger spring in på toa för att jag trodde att jag skulle kräkas, vilket jag givetvis inte gjorde för jag hade ju inget i magen, var sjuk en dag å dagen efter ledig, då hade magen börjat funka igen å jag kunde äta lite, men när jag sen började jobba igen så var jag snabbt tillbaka i samma läge, vilket e helt ohållbart, så det funkade helt enkelt inte. har fortfarande inte nån dirket matlust, men jag försöker tvinga i mej lite för att inte rasa i vikt å må dåligt igen.

Den lilla kissen verkar trivas jätte bra här hemma nu iallafall=) han å grappo springer å jagar varandra på kvällarna=) Å han e världens gosigaste, han ska promt ligga på mej, spelar ingen roll hur jag ligger, han ska ligga på mej iallafall =)
Tyvärr så fiser han hela tiden å det luktar inte rosor kan jag lova =S

Nä nu börjar snart en film som vi ska se=)

Så ha det så bra allesammans =)

Puss puss =)



Alltid ligga på matte =)



Kommer ganska bra överens nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0