Västervik

Har varit i västervik nu en sväng med Jossa Mamma å Pappa, köpte ett par skor, en kudde, lite smycken å saker till ansiktet. Åt på McDonalds oxå=)

Arbetsveckan har gått bra, har fått gå hem lite tidigare varje dag pga att vi inte har haft nått att göra, typ nån timme eller halvtimme, men i igår fick vi gå hem typ två, alltså  5 timmar tidigare, med betalt då förstås=) Åkte hem å sen åt hos mor å far, tittade lite på tv, sen åkte jag hem för att sova, höll på att somna redan vid sju, men lyckades hålla mej vaken till nästan åtta iallafall, sen sov jag till halv nio idag=)

Tänkte jag skulle åka hem en sväng å titta klart på det som mor å far har spelat in åt mej den gångna veckan. Å sen kanske även se Irene Huss filmen, sen blir det melodofestivalen och räkbaguette, sen Anna å GH=)



Här e mina nya fina skor=) 179 kr=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0