Snart jobbdax igen

Ja nu har mina 4 lediga dagar snart gått, imorn kväll börjar jag jobba igen å går av Söndag morgon.
E lite jobbigt måste jag säger, detta med att helt plötsligt vända helt på dygnet, men mamma kom med en idé, så nu ska jag lägga mej som vanligt ikväll, försöka somna vid tio kanske, sen ska jag gå upp vid ett, två tiden igen å hålla mej vaken till  nio, tio imornbitti å sen sova igen, ska se om det går bra, problemet e väl mest att hålla sej vaken där på natten/morgonen, så jag har sett till att jag har att städa, diska, eventuellt oxå baka å en film att titta på=) så hoppas jag att det ska gå bra att göra så=)

Idag har jag varit å fika med Anna på Brödstugan, det var trevligt=) sen var jag hemma en sväng å löste korsord, sen bjöd Anna ner mej på lite kaffe igen, så då tog jag min cykel som jag fixade iordning i sommras, Åh jävlar säger jag bara, det e ju fan livsfarligt att cykla på den , bromsarna funkar ju knappt =O haha, men jag överlevde iallafall=)

Tycker faktiskt att det e lite tråkigt att det e just på fredag som Harrys öppnar, hade ju oxå velat gå, men jag jobbar ju tyvärr, fast jag kan ju iallafall hoppas lite på  att det blir som de senaste helgerna å nattpassen, då har det ju inte funnits nått att göra så vi har fått åka hem igen, eller inte ens åka dit, tänk om det kunde bli så på fredag igen, få fullt betalt å gå på Harrys=) men nää, givetvis tror jag inte att det kommer bli så, men man kan ju ändå ha nått att hoppas på =)

Nu kom jag inte på mer =) Over and out=)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0