Melodifesteivalsdax

japp snart e det dax, vet inte redigt vilken låt jag vill ska gå vidare iåmed att jag inte har hört alla låtar, men jag tycker om Scotts låt iallafall=) även att den bara har fått ett plus i tidningen.
Hörde Star Pilots låt på radion härom dagen för första gången å redan i början av första refrängen började jag sjunga på en annan låt, så jaa den tycker jag e lite för lik en annan låt...
När Ugglas ska sjunga tänker jag gå ut från rummet å kolla datorn för att se om det här hänt nått mer skumt här... för det gör det kan jag lova.
Märks ganska väl när man jobbar som jag gör, när man under ett par dagar knappt har nån kontakt med omvärlden, då märks det hur skönt det faktiskt är att just va isolerad från allt prat, för efter 4 dagar tror jag att jag skulle kunna skriva en hel bok om vad som har hänt, det e inte klokt egentligen, men herrejösses så mycket det tydligen händer, händelser hit, skitsnack dit och även viktiga och betydelsefulla saker förstås.
Under tiden jag jobbar får jag höra om typ 4 andras liv, deras problem å deras glädjeämnen, märks att det inte e på samma nivå som här hemma iallafall, men visst, jag jobbar ju med vuxna människor....

nää det var min lilla tanke just nu....

Kommentarer
Postat av: Anna

förstår dej

2009-03-07 @ 19:35:09
URL: http://skocias.blogg.se/
Postat av: Becca

Visst pratas det. Anledningen till att man blir indragen är väl till stor del att folk väljer att prata med alla andra än det berör.. Eller vad tror du ?

2009-03-07 @ 22:03:04
URL: http://beckystoneheart.blogg.se/
Postat av: Mickis

Allt skitsnack får man ta med en nypa salt. Det känner ingenting till att prata med folk om annat folk egentligen. Det blir bara missförstånd.



Men människan är väl bygg så .. man måste snacka illa om vissa under vissa perioder .. för att man inte förstår hur sårande det är faktiskt.



Sedan förstår jag inte hur UGGLA!!! kunde gå vidare. Du satt väl inte och smygröstade på henne? :P

2009-03-07 @ 22:54:06
Postat av: Becca

Visst är det så att visst behov tyvärr hela tiden finns för att prata skit. Det är ju tyvärr så. Tills dess att man själv blir drabbad av det, då brukar man kunna skärpa sig och tänka till en stund = )



Sen jag fick barn orkar jag heller inte med att bry mig om hur små saker som helst = )



Jag röstade på Ugglas, hon regerar = )

2009-03-08 @ 20:45:11
URL: http://beckystoneheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0