Ledig

Det e Måndag och jag e ledigt, tråkigt måste jag säga, alla jobbar ju typ så man har ju inte så mycket att göra...
Börjar inte jobba fören torsdag morgon heller...
Helgen har varit bra, fick sluta jätte tidigt på fredagkvällen å lördagen behövde vi inte ens åka ner, så det blev melodifestival hos Anna å sen Harrys med Anna Jossa Henke Erik och Eriks kompis. Hade faktiskt väldigt kul=) även om låtarna inte e dom bästa så var det ändå roligt=)

Gårdagen spenderade jag mest med att va bakfull, sov till ett nån gång, sen låg jag bara framför tvn=)

Idag har jag varit å fikat hos  Anna=) gick även en kortis promenad upp till stan å tillbaka=)
Å nu har Jossa kommit å besökt mej  efter att ha slutat jobba=)
så nu ska jag prata lite med henne=)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0