Äntligen tillbaka

Haha nää så e det nog ingen som tycker om min blogg xD
Men min dator har varit på lagning hos Morbror Pea=) Thanx =)
Vad har hänt sen sist nu då? Hmm, jag kommer ju inte ens ihåg vad jag skrev om sist eller ens när jag skrev sist.. men men...
Jag har iallafall blivit arbetslös nu, verkligen fel period att bli arbetslös enligt mej, del pga den jobbrist som råder givetvis, men oxå pga att det enda som finns nu e sommarjobb, å inte vill jag jobba hela sommaren när jag har jobbat hela året å sen kanske få ett jobb efer det å inte få va ledigt fören nästa sommar... näää tack, det låter inte speciellt kul, men som sagt, det finns ju inga jobb heller för den delen så varför oroa sej... träligt bara att jag bli satt på nån slags jobbgaranti mitt i sommaren, det e ju oxå lite typiskt måste jag säga...

nää men det som vanligt så kommer jag inte på nått att skriva när jag väl sitter här, haha =)

Puss på er >=)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, jag verkligen älskar den där gubben

>=)

Ser fram mot Fredag nu :)

2009-03-31 @ 10:28:18
URL: http://CIdestrom
Postat av: Zäta

Ja det gubben e rolig:) hihi. Jo ja ser oxå fram emot fredag:)

2009-03-31 @ 12:21:24
URL: http://xayide.blogg.se/
Postat av: Issa

Hej gums! I've missed you! Du får uppdatera bloggen lite oftare nu och lite fina kort från era äventyr på Harrys vore inte fel heller ;-p Jag håller på att skaffa mig en blogg nu också, återkommer så fort jag fått den klar och börjat blogga :)

2009-04-01 @ 11:14:47
Postat av: Mickis

Jag har visst saknat din blogg :D

2009-04-01 @ 12:26:30
Postat av: Lina

såg att du hade kommenterat hannas blogg ;) säg till om du vill att jag ska fixa din bloggdesign också!

2009-04-15 @ 15:37:25
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0