Midsommarafton 2009

Igår firade vi midsommar hos Becca Henke och Eric=) Hade jätte trevligt å roligt=)
Kom dit vid två, åt midsommarmat med tillhörande nubbe vid tretiden=) Lekarna började nog vi femtiden och grillning vid nio typ, halv tolv begav vi oss hemåt=) Det var fullt upp hela dagen med andra ord å det var kul=)
Synd bara att vädret var som det var, visst vi kunde ju sitta ute hela tiden men det hade gärna fått va uppehåll och sol hela tiden,

Idag mår jag dock inte så bra, inte för att jag e bakfull, nänä jag känner inte ens av att jag drack nått igår, men däremot har jag jätte ont i halsen... även nacken öron och näsan e lite ur balans, men men det e väl väntat, e länge sen jag var sjuk nu...

nä nu orkar jag inte skriva mer=)
tänkte egentloigen att jag skulle ha skrivit mer om gårdagen, men jag ska lägga mej igen.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0