Köttbullar=)

Har precis gjort lite köttbullar, eller överkörda köttbullar iallafall=) e lättare att steka när dom e platta=)
Lillebror e hemma nu igen, skönt att ha han här tycker jag <3

Väntar nu bara på att kunna börja med makaronerna, men mamma ska komma hem från läkaren först, vet inte redigtr vad hon gör där idag, om det fortfarande e hennes ben, hon har så ont att hon vaken kan stå eller gå längre streckor, var prat om att det kunde vara borelia eller vad det heter som man får av festingar, men det får vi hoppas att det inte e. tror hon har varit på sjukan en gång i veckan sista veckorna... träligt det där...

Gjorde lite flötgröt idag oxå, fast istället för pressad citron så tog jag lime, hoppas det funkar oxå=) å så ska jag grogga med sockerdricka istället för sprite, för jag gillar inte spritesmaken...

Längtar som fan till fredag=) ska bli såå kul=) Hoppas bara på bra väder, för sällskapet vet jag att det inte e nått fel på =)

Nu kom mamma tillbaka, det var inte borelia utan nått i musklen å går det inte över så måste hon till sjukgymnasten...

nu ska ja fortsätta med maten =)

Love You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0