Kärlek

För ett litet tag sen sa jag och Stefan att vi älskar varandra, då hade vi varit ihop lite över en månad,  om det e tidigt eller sent att säga en sån sak e ju upp till var och en, jag tyckte det var lagom,  för jag skulle aldrig säga det om jag inte kände så. Å känner man det så tycker jag att man givetvis ska säga det, för man vet ju aldrig nånting kan jag faktiskt hända å då kanske man ångrar att man inte har sagt det.

Visst, enligt mej så kan man inte älska nån efter  två dagar, då älskar man inte hela personen, man känner ju knappt personen, men just därför så tycker jag att en månad var ganska lagom för mej och Stefan, för vi har ändå känt varandra sen i sommras, och jag älskade Stefan redan innan vi blev ihop, fast på ett helt annat sätt =)

Tro nu inte att jag har nått vettigt att komma med när det gäller detta inlägg, för det har jag inte =)

Vill bara skriva hur otroligt glad jag är för att jag har honom, Hur tacksam jag är för att både han å jag blev så fulla den där kvällen, även att jag hade lite dåligt samvete för det i efterhand pga att läget var som det var.
Å att han kunde få tillbaka sina känslor för mej från i höstas =)
Jag är så glad över att få känna som jag gör=)

Jag Älskar Dej Stefan <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Häärligt! =) daniel o jag var ganska snabba med det också, tror vi sa det samma dag som vi blev tillsammans ;) Men då hade vi umgåtts nästan dagligen med varandra i ca 1½ månad ;)



Hade riktigt kul i lördags, de måste vi göra om!! =D kram

2009-06-18 @ 10:41:31
URL: http://emsagumsan.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

hoppas du får en fin midsommar



kram Therese

2009-06-18 @ 10:52:48
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0