Göteborg

Helgen spenderade jag, stefan, anna och per i gooa göteborg=)
Var hur trevligt å roligt som helst=) Vi bodde i husvagn på kärrlunds camping å gick på Liseberg både fredag och lördag=) Åkte massa saker som jag aldrig trodde jag skulle våga, men det var roligt trots att jag skrek allt vad jag kunde=) haha. Åkte tillochmed uppskjutet =D

Det jag tyckte var lite jobbigt var att man igår kunde läsa att Kanonen hade stannat mitt uppe på loopen å dom satt fast där i över en timme, tänk om edt hade hänt när vi var där eller ännu värre , medans vi åkte den... näää fy fan, det var otäckt tyckte jag...

Å så var vi på Universeum oxå, det var kul tyckte  jag, massa djur att titta på=)

Party imorn=) kul kul=) källängsfestivalen, längtar till det=) dom ska ju även ha en langos vagn så försvinner jag så vet ni var ni  kan hitta mej =P


Kommentarer
Postat av: Mickis

HAHAH! Langos .. dessert langos .. ojojoj!!

2009-06-09 @ 15:05:44
Postat av: Zäta

Langos e livet!!! =)

2009-06-09 @ 16:56:07
URL: http://xayide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0