Framförhållning

ja det vet nog inte abretsförmedligen vad det e iallafall...
Ringde till dom ikväll ang min uppföljning av handlingsplanen som jag ska göra innan den 23e varje månad, å då börjar denna trevliga  kvinna (hon var det alltså) jag pratar med att berätta om den här praktik grejen man ska göra efter 90 arbetslösa dagar å säger att hon ska skicka en påminnelse till min arbetsförmedling så dom kan skicka en kallelse till mej, men hon hinner inte göra det för hon ser att dom egentligen redan har skickat en till mej, (som jag förmodligen har fått idag men inte har sett) Mötet e imorn kl 9:00!!! Jävla tur att jag ringde till dom idag å inte imorn, för så hade jag nog redan varit avstängd från min akassa.
Dom verkar inte ha tänkt på att det var midsommar, att missa posten en dag e fruktansvärt lätt, så bättre framförhållning tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0