Barnvakt

Nu sitter jag barnvakt till världens sötaste Eric=) å det har gått hur bra som helst=)
Anna var med här tills det var matdax, så jag gav Eric mat å gick sen upp  la han medans Henke var hemma på lunch, han ville inte redigt sova utan bara låg å busade å bajsade lite=)  så jag fick byta på han, men det gick jätte bra, han låg stilla å lät mej göra han ren=) sen somnade han ganska fort=) Hoppas han sover ett bra tag nu=)

Helgen har varit jätte bra=)  Gick på stan först när vi kom upp till stockholm, sen åkte vi til gröna lund, det var kul, Hammerfall ar bra, å jag lyckades åka ngra karuseller=) Men vad ni än gör så åk aldrig Vilda Musen, har man inte haft en nära döden upplevese innan så får man det av den. haha, helvete vad jag skrek!

på lördagen flyttade vi  patric å emilia=) å det gick väldigt bra, men det var grymt varmt, så det var lite jobbigt.
å på söndagen gick jag å Stefan lite i affärer sen var det hemresa=)

Borta bra men hemma bäst! =)

Längtar till nästa helg=)

Puss puss på er

Älskar Stefan <3

Kommentarer
Postat av: Mickis

.. eller så kan man åka uppskjutet om man är på liseberg istället :P



Nej, men åk jukebox när ni är där i helgen .. den är ju bara för härlig! :)

2009-06-01 @ 18:09:40
Postat av: Becca

Tack snälla Sandra för att du ställer upp och hjälper till! Mycket tacksamt, välkommet och trevligt = )

2009-06-03 @ 21:50:17
URL: http://beckystoneheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0