Sambos

Idag har jag varit å sagt upp min lägenhet =)
Tycker väl egentligen att det e lite tidigt, tre månader e väldigt kort tid tillsammans, men samtidigt kan jag inte se nån anledning att betala 3000 i månaden bara för att min post ska ha en egen lägenhet, käns onödigt, speciellt eftersom jag e arbetslös å inte får så mycket pengar heller.
Så går allt bara som det ska, vilket jag verkligen hoppas och vill så har jag bara ett hem den 1/11 =)
Fast visst måste jag kunna adressändra innan? så jag slipper åka å kolla posten varje dag=) ska kolla upp det=)

Älskar min Stefan <3

Kommentarer
Postat av: Becca

Grattis! Vad kul = )

2009-07-23 @ 23:29:58
URL: http://beckystoneheart.blogg.se/
Postat av: Zäta

Tack tack=)

2009-07-24 @ 18:34:46
URL: http://xayide.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt att bli sambo. förstår om du längtar tills novemner

2009-08-18 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0