Veckan som har gått...

Veckorna springer iväg, det bara e så. Imorn börjar jag på OKG, natt blir det första skiftet oxå. 19.00-07.00.
Var ju där i torsdags å fixade med kursen å våra kort för att kunna komma in, olykligtvis så var det bara jag och tre till som fick ut våra kort, resten var inte klara, å tydligen var dom inte det e Fredags heller, så jag vet inte hur det blir med Linda nu, hon får säkert sitt på måndag, men måste då åka ner väldigt mycket tidigare än vad vi börjar jobba.. ehh vi får se hur det blir.

Provet på OKG som jag fruktade så dant, gick kanon bra=) ett fel hade jag, Man skulle ha minst 35/44, så jag klarade mej galant=)

I fredags träffade jag Jossa Cissi och Mickis, så först körde vi bowling, vilket gick käpprätt åt helvete, men jäklar såå kul det var=)
Sen drog vi till Piri Piri å åt pizza, haha, mycket skratt där, sen hem till mej där vi satt å dracka, blev ganska sent oxå, halv fyra eller nått.

Gårdagen spenderade jag mest i liggande läge, nacken krånglar å ger mej huvudvärk... =( jobbigt värre.

Idag ska jag åka å träffa Mormor en sväng, sen blir det mina serier ikväll=)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Jossa Babian!

Hehe ja fredagen kommer man inte glömma på länge. muppspel redan uppe i bowlinghallen.. sen gick d ju bara utför...:P

2009-02-22 @ 13:11:48
Postat av: Sandra

haha ja precis, en lyckad kväll med andra ord=)

2009-02-22 @ 13:26:26
URL: http://xayide.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh .. Bones är ju ikväll <3 :D

2009-02-22 @ 15:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0