blogg blogg blogg

tänkt jag skulle ta och skriva lite, finns ju ändå en hel del som har hänt känner jag.

I måndags började jag på OKG, ojojoj vilket jobb säger jag bara, känner mej helt förstörd i hela kroppen, har burit saker man absolut inte ska bära egentligen, arbetat i ställningar som är rena självmordet för kroppen
Vi har fått vara i ett "tält" å arbeta, där det dessutom har varit minusgrader, helvete vad jag har blivit nedkyld, men men iallafall, så tycker jag just nu att arbetet funkar väldgt bra, sitter ju hemma med fullt betalt å har det bra =D
Våra lådor som vi har abetat med tog slut å det fanns inte mer för tillfället vi kunde göra så efter att ha jobbat 2,5 timme igår fick vi åka hem, å idag ringde Nebbo å sa att vi fick stanna hemma=) GUTT =D

Så vad har jag gjort sen i måndags, jo kl 17.15  åker vi till OKG tar typ en timme att åka,
klockan 19.00 börjar vi arbeta,
klockan 07.00 får vi börja bege oss hem,
ca 08.30 e vi hemma
somnar nångång mellan 9.30-10.00
vaknar 185 gånger
16.00 ska jag ha gått ur sängen, vilket oftast inte e nått problem då jag har varit vaken en eller ett par timmar,
16.10 Gilmore Girls på TV, äta å göra mej iordning till det
17.15 åka till jobbet igen.
Där har ni mitt dygn när jag jobbar natt

Jag e en person som behöver mina typ 8 timmar i sömn för att kunna fungera,  men nu får jag nörja mej med typ 5... Suck... å det hade väl kanske funkat om man hade jobbat normala 8 timmar, men tolv timmar e en jävla skillnad kan jag lova... men det e kul å se om man klarar av det, för det finns många som inte gör det

Första natten när vi hade ca 3 timmar kvar kände jag att jag började bli illamående, vilken inte e så konstigt när ma har varit uppe så länge som det blev första dan. men värst var nog efter jag ahde vaknat andra dagen då det kändes som man hade supit hela natten, hela kroppen skakade å jag hade värsta bakfyllan någonsin, hemskt...
Andra natten redan efter ett par timmar kom illamåendet tillbaka å jag blev tvungen att gå ut utanför tältet, för jag trodde seriöst  att jag skulle kräkas, vilket jag tack å lov inte gjorde, men sen gick det iallafall bäöttre å bättre, e på sätt å vis lite synd att vi inte fick jobba alla dagarna, hade velat se om det blev värre natt efter natt eller bättre.. men men det har jag fortfarande tid att upptäcka =P

Nu e jag iallafall ledig till Tisdag morgon. SKÖNT =D

nää detta blev nog ett fruktansvärt tråkigt inlägg för er, men det struntar jag i MOHAHAHA =D

Nu ska jag försöka hitta på nått =)

puss puss


Kommentarer
Postat av: Becca

Skönt att du fick lite bonus ledigt. Låter inte som allt för kul dagar annars.. Tycker synd om dig!! Kram

2009-02-26 @ 22:15:28
URL: http://beckystoneheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0