Sandra = Lektant =P

Idag åkte Anna å Per till Ullared så jag var lite kattvakt åt deras små älsklingar=)
Sen skrev Linda å bjud ut mej till Södra Vi på fika och mat=) Väldigt gott=)
Lekte med Elin och Elna=) Såg först på Törnrosa och sedan lekte vi Törnrosa, Jag var draken=P haha, dom dödade mej ett par gånger men väckte mej med varin puss så vi kunde fortsätta leka=) hihi
Kul dag med andra ord=)

Imorn blir det att åka till OKG och göra paragraf 6 provet, ta fingeravtryck å ta kort. ska va där nere vid nio så det blir att åka innan halv åtta... Hoppas jag klarar provet, e så grymt dålig på prov =( å man får ha max 3 fel eller nått....

Trodde jag hade massa att skriva, men det hade jag visst inte...

Puss på er=)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Du kommer äga provet!!!!!

2009-02-18 @ 19:12:03
Postat av: Sandra

ja vi får hoppas det, annars får jag inte jobba där =/

2009-02-18 @ 19:45:09
URL: http://xayide.blogg.se/
Postat av: Kusin Linda

Lycka till! :D

2009-02-18 @ 19:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0