Sandra e trött

Funderar på att åka hem, Jossa skrev att jag kunde åka förbi henne en sväng innan jag åkte hem, men jag blev så trött så jag tror jag åker hem istället.
Hade jag haft en säng brevid mej så hade jag lagt mej nu med det samma=) så trött blev jag.

På lördag e det tydligen personalfest/inflyttningsfest. Blir väl att dra dit.

E ju alla hjärtans dag oxå, men jag har väl ingen speciellt att spendera den dagen med iallafall =(
Verkar inte va så många som bryr sej om den dagen heller, men jag tycker ändå om den, även om den e skapad för att folk ska slösa pengar på onödiga saker, men jag tycker om onödiga saker =P
Tror jag e lite för trött för att skriva, hihi

Imorn blir det möte med OKG, så då får vi se hur jag kommer att jobba=)

Solade lite förut med =) behöver lite fejksol tror jag=)

Happy happy för Annas mamma oxå=)

Nä detta blev inget vettig med kände jag.

Puss på er.

I´m falling for you all over again... jävlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0