Möte

Har varit på möte om arbetet på OKG, Vi trodde att vi skulle börja jobba på måndag, men det ska vi tydligen inte, utan det blir den 23e för de två första teamen, de andra två börjar den 27e antar jag, vet inte än vilket skift vi hamnar på, men jag vet iallafall att jag ska jobba med Linda och John å det e jag tacksam för=)

Fick info om alla säkerhetsgrejer där nere, fy vilka grejer man ska genomgå varje dag bara för att komma in, röntgen av alla väskor å så, sån där pipkontroll de har på flygplatser som visar att man inte har nått på sej, metalldetektor kanske det heter, å nån grej som kollar att man inte har nått annat på sej som jag inte kommer ihåg vad det var =) sen e det massa kort hit å dit å fingeravtryck.. fy fan, massa saker ju =P

Ikväll ska Jossa komma hit å äta med mej mamma å pappa=) Blir kött klyftpotatis och mitt egna vitlökssmör=) mums=)

Sen vet jag inte redigt vad som händer ikväll, tänke jag skulle tvinga jossa spela lite GH oxå=P hihi

jaha nu kom ja visst inte på mer att skriva =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0