Ledig

Jaa det får jag väl säga att jag e... eller utan jobb som det så fint heter.. Men tydligen ska jag börja på OKG den 16e. har gjort deras kurs på nätet nu, tyckte det var ganska svårt, men jag klarade den iallafall..  Sen e det bara läkarundersökning och drogtest som e kvar å det ska jag ner till O-hamn å göra på måndag.

Sitter hemma i huset å väntar på att mor å far ska komma hem, kjag ska följa med pappa upp till bowlinghallen å köra en serie, eller vi får se hur jag gör när jag väl kommer upp, har ju fortfarande ont i ryggen, så....


Hoppas på film snart då ;)

have a nice day my friends =)

Å massa grattis till Linda och Rolle
Välkommen till världen Kevin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0