Helgen då...

Jobbade till fem fredags så det blev stressigt innan jag skulle till Cissi. men men jag hann iallafall=)
Var jätte trevligt=) å Pumpen var jätte roligt oxå även om det inte var så mycket folk så hade jag jätte kul=)

Låg bakis typ hela lördagen å hade även om i både mage å rygg (som vanligt) sen blev vi bjudan till Sonny för att fira att han fyllde år, å där var det hur kul som helst, tills det kom lite för mycket folk som man inte kände plus att man kände sej som en pensionär då oxå =P Så då blev det att åka till Jossa, var  hur trött som helst, men sen kom Werner Richard och Mikaela så vi satt å pratade å drack lite, eller jag halvsov mest å svamlade om vissa saker, men det var kul det oxå, begav mej hemåt halvfyra eller nått.

Idag har jag inte gjort så mycket, diskat, latat mej (jag har ju som sagt väldigt ont i ryggen igen) Åkt till bowlighallen å fikat med mor å far, spelade en serie oxå, SUPERSMART SANDRA!!!! INTE!!! Ryggen blev ju typ 20 gånger värre. sen har jag tittat lite på tv suttit vid nätet och funderat e jävla massa. Snart blir det Beck!!!



Alltså jag vet inte vad jag ska tycka å tänka, Har försökt med all min kraft att komma över Sonny å vad händer, Jo jag träffar honom å så e jag tillbaka på noll.

What can I do to make you mine?
Fallen so hard, so fast this time
What did I say, what did you do?
How did I fall in love with you?


Don't wanna be alone tonight!



Kommentarer
Postat av: Mickis

Usch .. det är så hemskt lätt att falla tillbaka i samma mönster ..

2009-02-02 @ 07:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0