e lite slarvig med min blogg=)

Jag glömmer skriva blogg hela tiden=) Som tur var så påminde Kussen mej att skriva=)

Idag har jag varit i O-hamn för att göra hälsokontroll och drogtest, visade sej att jag tydligen var frisk å nästan kunde hålla balansen på tårna när jag blundade =P
Men drogtestet tar ett tag innan vi får svar på xD

Ihelgen var jag i Stockhom å hälsade på Lillebror å Emilia, var jätte kul=)
Drack lite på fredagen, å sen gick vi ut på Medusa, som e en rockbar, det var kul tycker jag=)
På lördagen gick jag på stan men Anna och Milla, det var trevligt, köpte lite kläder, skor å gardiner=)
På söndagen åkte jag hem=)
Insåg att jag i princip hela tiden fick åka alla tåg å tunnelbannor baklänges... WHYYY?? jag som kan känna mej lite åksjuk... men det gick iallafall bra=)
Höll på att missa mitt tåg i linköping oxå xD satt inne på stationen å läste min bok(var nämligen en timme mellan tågen) å plötsligt så säger dom att mitt tåg straxt ska avgå från spår 4, haha jag sprang kan jag lova=) sen kunde jag typ inte andas xD haha

Lite om melodifestivalen... För det första vill jag bara säga, Vem e idioten som har kommit på de nya röstningsreglerna, VÄRDELÖST!
För det andra, Hur kunde Ugglas gå vidare å dessutom få nån extra bonusgrej av juryn, okej okej, alla säger att texten var så fin, jag som sagt har lite problem att bara lyssna på texten, så om det säger jag inget, men den kvinnan alltså, hon får det att krypa i ryggraden på mej, å det e inget positivt kan jag lova, lite samma känsla som när jag ser på en skräckfilm å man vet att det snart ska hända nått å det e otäck musik... ja typ så känner jag när jag ser å hör henne...

nähä, nu står det helt still i huvet, så det får väl räcka, hoppas du e nöjd kussen =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag är supernöjd! :D

2009-02-09 @ 22:10:55
Postat av: Sandra

haha så bra ju=)

2009-02-09 @ 22:14:31
URL: http://xayide.blogg.se/
Postat av: anna

Håller me! HATA ugglas =) haha

2009-02-09 @ 22:16:20
Postat av: Becca

När det är melodifestival kan man ju inte heller gnälla på artisterna då det ju är MELODIN som tävlar! Blunda kanske = P hi hi

2009-02-10 @ 12:34:56
URL: http://beckystoneheart.blogg.se/
Postat av: Sandra

det hjälper ju inte att blunda, hon hörs ju iallafall =P

2009-02-10 @ 17:16:11
URL: http://xayide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0