Vänner <3

Jag har vänner som jag umgås med dagligen.
Vänner som jag hörs med på telefon dagligen eller iallafall nån gång i veckan.
Vänner som jag oftast bara festar med.
Vänner som jag kanske bara träffar några få gånger om året.
Å JAG ÄLSKAR DOM ALLIHOPA LIKA MYCKET HUR ELLER HUR!

Sen finns det dom som bara ska stå i centrum hela tiden å som försöker trycka ner andra
hela tiden för att må bra.
Dom som anser att dom alltid har rätt å aldrig gör några fel.
DOM KLARAR JAG MEJ BÄTTRE UTAN!

Så miljoner Pussar och Kramar till mina kära vänner, jag tror inte ens ni behöver fundera på vilken kattegori ni tillhör <3

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vad fint skrivet :)



Hoppas att kursen blir bra!

<3

2009-08-25 @ 20:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0