Frissan

Idag har jag varit hos frissan å permanentat håret, var väl egenltigen inte så bra fick jag höra när det var klart, för mitt hår var så slitet efter alla ljusa slingor, så om jag gör nått mer med håret nu så går det av på mitten i princip... kul... men men e nöjd med håret iallafall.

Sitter hos Stefan nu, han bjöd mej på glass=) Blir väl att sova här inatt oxå kan jag tror=) sover bra här, det gör jag ju inte hemma, där går jag ju i sömnen hela tiden, det gör jag inte här =) Jag är inte orolig när jag sover här <3

nu kom visst stefan tillbaka från köket, så nu ska jag va lite social igen=)

Party på Torsdag=)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Issa

Jag vill se kort!! =)

2009-04-29 @ 12:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0