Snart helg:)

ja äntligen e det snart helg, bara en arbetsdag kvar, tänk om dom kunde komma imorn på jobbet å säga att vi får sluta tidigare för att det typ e röd dag på lördag eller nått.. fatta hur skönt det vore:) Drömma kan man ju :P
Imorn blir det alltså Jobba, hem å hämta brorsan för att åka til systemet, hem å göra mej iordning lite, åka till totebo å gratta Emilia å äta å så, sen hem å träffa Anna å ta dukoralen, träffa Jossa oxå hoppas jag, å sen kanske åka lite på stan å kolla läget.

men nu ska jag hem å "dutta" iallafall. Usch vill egentligen inte det, e så hemska att duscha varmt å sen komma ut i kylan igen... brrr.... VÄRM MEJ!!!

Har bytt till mina vinterdäck nu oxå, FUCK dennna jävla snö.. hatar kyla å halka å jävleskap!
men snart åker VI till värmen. Uhlala:) hihi

Puss puss mina sötingar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0