Sitter å väntar...

Sitter å pratar med Anna lite nu, å väntar på att hon ska ringa igen sen efter att va har lagt på:P för vi ska gå en promenad sen.
men nu har vi lagt på å jag ringer till jossa istället:) å så ringde farfar mitt iallt oxå:) mycket ringande just nu:)
jaha nu har jag pratat klart:) ehh å kommer visst inte på nått att skriva...
Det var is på rutorn imorse, det gillar jag inte.
Kanske skulle åka hem å hämta en varmare jacka till promenaden. har en känsla av att jag kommer att frysa annars.
Har köpt en klänning idag oxå, som jag kan ha imorn:) vet inte redigt hur jag såg ut i den, men det var lite rolig iallafall:)
Kanske blir pumpen på lördag oxå:) Jossa vill dit, å det vill jag oxå egentligen:) så vi får se hur det blir:)

nä nu ger jag upp. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0