Jag fryser...

Det e kallt i huset tycker jag, men det tycker inte Mor å Far så därför kommer det nog va kallt här tills det kommer snö ute å dom oxå fattar att det e kallt.  Ska dra på lite värme hemma i lägenheten oxå har jag tänkt, e kallt när man gå upp på morgonen å det gör det väldigt svårt att kliva upp...
Jobbet idag har gått bra iallafall. Fick redan på att både Åke å Pecka hade varit på möte hos AK (chefen) igår å fått liten uttskällning om att man inte fick prata skit om henne eller manpower, haha, borde hon kanske ha tänkt på innan hon beter sej som hon gör :P å så tycker jag väl personligen att det tillhör lite att prata skit om sin arbetsgivare, tror nog nästan alla gör det :)

Kommer inte redigt på nått mer att skriva om känner jag.
Ska väl hem å duscha å lite sånt.. diska kanske oxå vore en bra idé:P eller kanske finns nån annan som kan göra det :P hihi

puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja håller me, tror alla pratar skit om arbetsgivaren =)

2008-10-22 @ 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0