Handlat

Har varit å handlat massa inför resan nu. solkräm, ordbok, å minneskort till kameran, vilket bara var hur osmidigt som helst, men nu e det löst iallafall. Började med att jag köpte ett minneskort på 4 GB men det funkade inte å det pga att kameran förmodligen e för gammal, så då kollade vi med annas 2GB kort å dom funkade så då skulle jag köpa 2 sånna tänkte jag, men tydligen kostade ett sånt kort lika mycket som ett 4 GB så jag köpte bara ett, men det funkar ju iallafall. så nu kan jag ta typ 2000 bilder om jag har 5mp och 3000 bilder om jag har 3mp:) Det borde väl räcka Anna?

På fredag e det party oxå å Harrys ska bli kul:) fredagen efter e det dax för första dosen av dukoralen eller vad den nu heter, å fredagen efter det e det dax för sista dosen av dukoralen och sista sprutan av twinrixen å fredagen efter det så drar vi:)
Berättade för Pappa hur kort tid det e kvar tills vi ska åka, då sa han :" Påminn mej inte e du snäll!!" haha han vill inte att jag ska åka:)

Å stackars Anna med, hon saknar sin Per så mycket, men det kommer nog gå bra:)

Jobba imorn igen, har ju varit "ledig" två dagar, men det ska faktiskt bli skönt att jobba lite igen:) Önskar bara att jag slutade lite tidigare på fredag så inte allt behöver bli så stressigt inför kvällen. Men men jag hinner:P

Nä nu kommer jag nog inte på mer.

Puss puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0