Fullt upp framöver

ja, det e nog bäst jag börjar skriva ner vad som händer annars kommer jag glömma nått
Torsdag 30/10 Jobba, å det lär jag inte glömma
Fredag 31/10  Emilia Fyller år:) Åka till Totebo på kvällen å fira henne med mat å så:) Börja på ny p-piller kart, det får jag inte glömma. Får inte heller glömma ta första dosen av Dukoralen.
Lördag 1/11 Fest! Fira Emilia.
Fredag 7/11 Ta andra dosen av Dukoralen, hjälp gärna till att påminna om det :) och Vaccination 15.15. Jossa skulle haft fest, men det blir nog inte.
Lördag 8/11 Kanske Pumpen:)
Söndag 9/11 Dop :D
Torsdag 13/11 Hoppas innerligt att jag har packat
Fredag 14/11 NU ÅKER VI!!!!

Har glömmt massa känner jag, men det får jag komma ihåg även om jag inte skriver det här:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0