Det närmar sej med storm steg

Nä nu e det absolut inte långt kvar tills Anna å jag sticker till Thailand.
Per, Annas pojkvän, åkte idag å ska va borta i 2 veckor.
Tror det e 24 dagar kvar tills vi åker, Shit Pommes, det e ju inte klokt. Tiden har gått så grymt fort.
Vi bokade resan i våras, å jag har nog inte lyckas fatta att vi ens ska åka nånstans, e ju dessutom första gången jag ska flyga någonstans. ojojoj, nu börjar jag bli nervös... haha. men det ju roligt förstås:)
Men detta innebär nu alltså att Per kommer hem om två veckor, sedan e han hemma lite mer än en vecka, sen drar vi, ojdå, det e alltså bara 3,5 vecka kvar, fan det lät ju ännu mindre... ANNA!!!! NU E JAG NERVÖS PÅ RIKTIGT!!!
Vad ska jag ha med mej? jag har skrivit en lista på lite saker som ska med, vi har sagt att vi inte ska ta med oss nått speciellt ner dit utan köpa det mesta där, typ kläder å sånt, men jag tycker listan blev lång iallafall, å då har jag säkert glömt hälften...

Kommentarer
Postat av: Tonie

tror du jag kan åka med som handbagage??:D

(här skulle det ju vara):P

2008-10-21 @ 14:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0