Strejkar....

ja allt strejkar idag, mobilen, internet, eller datorn kanske det e.. mitt humör har inte heller varit det bästa idag... eller jo på eftermiddagen har det varit superbra=) Men innan... fy fan så sur jag va... å jag vet delvis varför oxå... vissa funkar det inte att jobba ihop med helt enkelt... kan va kul ett tag med kommentarer om olika saker, men det finns en gräns på vad man klarar... å när denna person märker att jag slutar lyssna för att mina öron värker av allt tjat om sex hit å dit å allt annat väldigt irriterand som kommer ur hans käft, ja då blir han sur å börjar klanka ner på mej för saker som verkligen inte e befogat... usch hatar personer som kräver fullständig och total uppmärksamhet dygnets alla timmar...
men men han gjorde en snäll sak till mej idag oxå så jag å anna ska kunna pratat med våra familjer medans vi e i thailand. Vi ska få låna ett thailändskt simkort å så kan våra familjer köpa nått kostigt kort på bergs tobak så kan dom ringa till oss billigt =) så det e jag tacksam för =)

Men jag kommer ha min mobil oxå så ifall nån vill skicka ett mess så går det, men ring för guds skull inte till mej..

Sitter å väntar nu på att Mor å Far ska komma hem så det kan bli mat=) kyckling sallad blir det nog idag tror jag=)

Har insett att riskakor med ostsmak e väldigt gott att ha på jobbet för er som känner er tillräckligt intresserade av att veta det =P haha ja jag vet, väldigt konstigt skrivet, men jag e trött.
ska träffa Jossa en sväng sen har jag tänkt sen packa=)
Imorn ska jag å anna handla tidningar å sånt vi behöver=)
Torsdag ska jag väl kanske umgås lite med mor å far å om nån mer vill träffa mej, å på onsdag med om nån vill=)

Nä nu tvingar mamma mej att göra saker så det e väl bäst att lyssna å lyda =P

Puss puss sweet boys and girls <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0