Ny vecka

Måndag igen. har väl gått hyfsat att jobba, men jag e super glad att det bara e tre dagra kvar att jobba=)
Anna har varit här nu, så vi har skrivit en lista på vad vi behöver ha med oss till thailand=) blev ganksa mycket =)
Har även bestämt att vi ska åka härifrån typ åtta på fredag morgon, sen hälsa på lillebror i stockholm ett tag, sen arlanda, tänkte vi skulle äta å så där innan vi går på planet=)
Nu e det nervöst kan jag lova =) Shit Pommes!

Vi säga Bye Bye till mina friends innan jag åker oxå <3
Men det e ju några dagar kvar=)

Helgen som var då... Fest hos Jossa och Pumpen i Lördags, var jätte kul å trevligt hos Jossa=) Tack tjejer=) Pumpen var lite för mycket folk, men Lifvens e grymma=) Fick en kram av Tommy, trummisen, haha jag kände mej som e grupie ( hur fan stavas det?) men jag känner ju typ han, så det var ju därför =) haha
Pratade med Han oxå, ganska länge, men det kändes skönt att få prata lite=) Behövde det =) Så nu får det bli som det blir.. kan inte göra mer...

Söndagen började lite konstigt tycker jag, men jag har lovat mej själv att inte bry mej, så då gör jag inte det :P
Sen var det dax för Erics dop.
Han var så duktig å flörtade massa med prästen =) sen var det ju det där med vattnet, men jag förstår att Eric blev lite arg när  det blev så bött på huvudet, det e ju inte skönt lixom å det förstör ju frisyren =) Men sen var allt prima igen=)

Sen blev det bara hem å slappa till mina serier.. och OTH slutade väldigt spänande =) Men men men NEJJJJJ, jag kan ju inte se det på massa veckor nu... FAN!!! jävla skit.. Missar två avsnitt!! Fuck oxå... ehh det löser sej... hoppas jag... =(

Nä nu e det dax för Färjan, måste duscha oxå.. jobbigt..
Puss mina darlings =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0