Nu e det nära..

Om ett dygn så sitter vi på planet =)
Nu e jag riktigt nervös, har varit hos Anna å hjälpt henne packa lite, å pratat om vad vi ska göra där nere, det gjoder mej ju inte direkt mindre nervös kan jag lova =)
Men det ska bli så kul=) Längtar tills imorn massor=) Sitter å väntar på att Mor å Far ska komma hem, så jag kan prata lite med dom, sen ska jag hem å packa.

Om nån e vaken imorn vid typ 6 7 så kan ni gärna skriva å påminna mej om att jag ska packa ner min mobil laddare=)

Ska kolla BDB sen blir det nog hemåt..
Anna skrev nu så jag kanske ska åka ner å säga hejdå till Jossa oxå, Hon jobbar så det e lkite svårt att prata med henne...  men jag hoppas jag hinner träffa henne innan jag åker=)

Massa pussar till er <3

Hoppas ni kommer sakna oss lite iallafall=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0