Måndag igen

Ja veckorna går så  fort, det rasslar till så är dom förbi. men inte mej emot, för ju snabbare dom går, ju snabbare kommer den dagen vi åker till Thailand:) Längtar så mycket!
Sitter å fryser nått så fruktansvärt, e iskall om händerna, vilket iåförsej inte e nått ovanligt, men det e inte skönt när resten av kroppen oxå fryser, fryser så där otäckt inne i kroppen... Skulle behöva lite värme, Kom å värm mej!
Å massage, herrejösses vad det vore välbehövligt.. men men får väl vänta tills Thailand=)

Har varit iskallt på jobbet idag oxå, vi står ju ute på ett lager, så jag har haft min vinterjacka på mej... det e ju bedrövligt =/
Får hoppas dom fattar imorn att det e kallt så vi kan få varsin jacka eller tjockare tröja. Tycker vi har rätt till att få det, men men Manpower i ett nötskal...

Pratar Anna nu å hon berättar att det finns typ hårtvättning i thailand. dom masserar hårbotten,  fatta gutt eller!!

Fick mess inatt oxå. haha fattade inte redigt tror jag, för jag var ju inte redigt vaken haha. e farligt att skriva till mej om nätterna, för jag svarar i sömnen.... så det kan bli väldigt skumma svar=)

Nä nu fryser jag snart ihjäl... ska gå in å sätta mej vid tvn en sväng tror jag.
Färjan e ikväll oxå =) haha det e kul=)

Ha det så bra gullungar=)  Massa pussar till er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0