Hem å sova

ja det e väl dax för det, måste tyvärr duscha innan oxå, vilket jag kan garantera inte e speciellt inspirerande just nu... jag kommer frysa massa då... men jag måste värma ryggen om jag överhuvudtaget ska kunna sova inatt.
det e bara 9 dagar kvar att jobba nu sen har jag semester, men dessa 9 dagar kommer va superlånga pga ryggen...
Å inte har jag lyckats få nån tid till evy heller... skulle behövva fixa till lite i ryggen innnan vi ska sitta på ett plan i massa timmar... men det e inte säkert hon kan göra nått åt det iallafall, har en känsla av att det e inflammerat igen. känns så...   =(
men men...

väntar på ett svar som jag nog inte kommer att få =(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va väntar du på för svar?

2008-11-03 @ 10:33:26
Postat av: Sandra

svaret på en fråga jag har ställt:)

2008-11-03 @ 16:46:13
URL: http://xayide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0