Halloween på Harrys

Japp blev att gå in på Harrys en sväng igår.  Var hur kul som helst. Många var utklädda, vissa riktigt bra.
Locknevi Bönderna tillexempel:) Haha dom var så roliga:)
Sen tyvärr blev det ju som det blev när det var hemdax, fattar inte redigt vad problemet är, men men.. vad ska man göra... glömma å gå vidare eller? det e inte så lätt det heller... Gillade verkligen hur jag mådde igår, att nån höll om mej, kysste mej, smekte min kind och bara såg mej i ögonen. fan jag vill verkligen ha mer av det. Å att det var just Han som detta var med gjorde väl att jag vill ha det ännu mer.. FAN, varför utsätter jag mej för detta.
Det verkade som Han brydde sej igår,  Han sa saker som jag nästan trodde på (jag litar inte på vad folk säger när det gäller känslor) å så bara försvann Han, Å inte ens ett svar kan man få...  Vad ska jag göra?
Skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur saker käns å hur det kändes igår, men jag vet att det inte  e speciellt intressant för vissa att läsa.

Hör han inte av sej, så vet jag att Han bara hittade på...   =(


Och du får inte andas på min panna

Inte få mig falla mer

Om du inte sen kan stå för

All den oreda du ger

Och du får inte röra vid mitt hjärta

Som om allt var uppenbart

Men ja önskar inget hellre än att du göra allting mot mig snart


Fan, få mej inte att gråta


Kommentarer
Postat av: Madde

förstår precis hur du känner det!! jag Känner ungefär likadant angående en kille. Fast de är i en liten annorlunda situation. Allt var så bra den första månade. Kyssar och han sov hos mig. bara så perfekt. Sen gick de helt fel :S

Men kämpa på! du är starkare själv visa honom att du allt klarar dig. Vi ska allt visa killarna att vi är starkare än vad dem tror!

ha de bra :)

2008-11-02 @ 21:11:49
URL: http://maddeleonora.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0