en vecka gangen

japp nu har vi varit i over en vecka, har haft daligt vader i nagra dagar nu oxo, men idag e det ganska bra iallafall, sa vi har luggit vid poolen i typ 4 timmar, utan solkram, och det kanns och syns  :) Vi har bada fatt mycket farg, men det kommer nog gora ganksa ont sen, vi e namligen ganska roda. haha.

i forrgar var vi pa elefantridnig. hahah skumt sager jag bara. det guppade sa pass att jag trodde vi skulle aka av :) men nu har vi ju det som ett roligt minne, sa jag e glad att vi gjorde det :)

Igar var vi blandannat pa KRbar pa kvallen, trevligt trevligt :) spelade biljar och pratade med folk:)

Har fatt fullt med pricka i ansiktet oxo, hur fult som helst, det kommer over en natt, e finnar, sa jag gick till ett av alla dessa apotek och hon hjalpet mej sa jag fick en salva att smorja med, sa nu 1,5 dyng senare sa ser det jatte mycket battre ut :) raknet tillatt jag hade ca 110 finnar i ansiktet och pa halsen.. forsta hur illa det ser ut da "/ inget roligt.

har egetligen hur mycket som helst att skriva men jag har svart att komma pa allt nar jag val sitter har, men jag skriver en dagbok i ett block varje kvall for att komma ihag allt nar jag kommer hem :)

Nya bilder pa annas resedagbok:)
Hoppas alla har dwet super bra dar hemma. saknar er :)
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0