Dax for blogg :)

ja jag vet jag har varit valdigt dalig pa att skriva, men jag har inte orkat :P
Allt ar iallafall jatte bra har nere, solar och badar massa, handlar massa fina klader och smycken, och massa massage blir det oxo :) och vara naglar har vi fixat idag oxo, as nice :)
Idag har det varit fruktansvart  varmt, tillochmed thailandarna har gatt med langarmat och paraplyer for att skydda sej mot solen och varmen, och anna och jag har varit tvugna att halla oss i skuggan.,  Tur att det finns ac pa rummet iallafall, den brukar vi kora pa 23 grader typ.. och da e det nastan anda lite for kallt pa rummet,
har an salange inte satt ackliga djur, vilket jag e grymt glad over. men det kommer nog det med sen :P

Brant oss har vi oxo gjort, fast anna e varst, anna ska alltid va varst pa allt, haha iallafall skoskav, hon ska forsoka bli varldsmastare i skoskav, dar av namnet skocia oxo haha:)

Anna har lagt upp lite bilder pa sin resedagboken.se, sa kolla dom. hon heter ju givetvis skocia dar da :P

Na nu borjar det klia lite val mycket pa mej, har inte smorjt in oss med djungelolja idag... big misstake !

Ska forsoka uppdatera har sa ofta som mojligt, men jag har lite problem med tangentbordet. haha det e svart nar det saknas bokstaver :)

Love you all, Over and out for this time :)

Och btw ni ska hora mej prata engelska. haha, fan I suck very very mycket :P haha

Puss puss pa er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0