bortblåst

Jag hade massa jag kom på förut att jag skulle skriva, men just nu e det lite som bortblåst. haha
Hade nog lite jag skulle skriva om gårdagen, kvällen, natten. men jag känner mej inte redo för att skriva om det.. känner mej kluven... jag vet att det e tidigt att ens försöka sätta ord på nått, men vill jag sakna nån när jag e ner i Thailand som inte saknar mej.... nja, kanske inte.. Jag vet att jag e extremt otålig, vill helst ha alla svar på samma gång, så jag slipper fundera, jag vet  att det inte funkar så... mensom sagt, jag e knäpp.. take it or leave it...

Ska försöka halta mej hemåt nu, vet inte vad som här hänt imitt lår,men ont gör det å gå e jävligt svårt,hoppas det går över inatt, annars blir det krångligt på jobbet...

En sista kyss? Puss puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0