Sommar

Nu har äntligen sommaren kommit på riktigt, det märks för det e varmt som tusan=) Vilket jag både gillar å ogillar, blir pigg å glad av solen men tycker samtidigtatt värmen och solen kan va väldigt jobbig så jag hellre håller mej innomhus=)
Anna och jag åkte till Gissebo och solade igår, hur härlit som helst, e glad att vi har det stället, tyvärr var det lite för varmt att ligga i solen hela tiden så vi spelade lite kubb=) sen grillade vi lite å fikade nere vid sjön, jag passade även på att bada för andra gången i år=) eller första kanske egentligen, för den 2e maj bara doppade jag mej =P

Helgen var kalasbra, på fredagen drack jag lite först hos anna å så träffade jag becca e sväng oxå, sen är jossa slutat jobba så drog vi till harrys där vi även var med mickis, mycket kul=)

På lördagen var jag först lite barnvakt sen på eftermiddan åkte vill till Andreas och Louise där ddet var grillning, volleyboll och öl å massa trevligt sällskap=)

Idag kanske det blir att åka å bada en sväng, imorn ska Anna och jag till Västervik och se speedway å på onsdag kanske det blir Öland till Söndag?

Sen nästa vecka e det dax för festivalen =)

Nä nu kommer nog snart Henke hem =)

Ha det gutt=)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0