Blont? Brunt? Svart? Rött?

Sitter här en sväng medans jag väntar på att färgen i mitt hår ska blir klar=)
Har tio minuter kvar  tror jag=)  Vilken färg det blev avslöjar jag sen =P

Har varit iväg hela dagen med Mor och Far, först begav vi oss till Hjo, där pappa skulle kolla på en gammal amerikanare, den var fin tyckte jag, men mycket jobb återstod på den. Sen åkte vi till Jönköping och A6, å kollade lite affärer och åt, sedan hem igen, så nu färgar jag håret sen ska jag festa lite å gå på Harrys=)

Ja just det för tusan, f.o.m 1/8 är min nya adress Tallängsgatan 3 =)

Nä nu orkar jag inte sitta här, serinte redigt vad jag skriver, för jag har varken glasögon eller linser på mej =P

Puss puss mina underbara=)

*Ni finns i mina tankar allesammans*

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vad blev det för färg? :)

2009-07-25 @ 16:48:10
Postat av: Zäta

brunt ju=)

2009-07-27 @ 11:37:02
URL: http://xayide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0